pondělí 9. prosince 2013

Dodatek k akci Mallu

Nedalo mi to, napsal jsem do LevneElektro.cz, zda náhodou neprodávají vysavač Electrolux taky za tolik, za kolik nakoupili, i když to nikde neprezentují. Neprodávají. Takže jsou tu 3 možnosti: a) Mall.cz lže zákazníkům, b) LevneElektro.cz lže zákazníkům nebo za c) LevneElektro.cz má na vysavači Electrolux větší marže než Mall.cz. Která odpověď je správně?

Konkrétně se jedná o včerejší akci Mallu s likvidací skladových zásob a drzým prohlášením "Prodáváme, za kolik jsme nakoupili." Zaujal mě vysavač Electrolux, který prodávali se 43% slevou na 3999Kč. Shodou okolností jej za stejnou cenu prodávají i na LevneElektro.cz - http://www.levneelektro.cz/default.asp?fc=6&idp=113597&po=2#zl1

Napsal jsem do LevneElektro.cz dotaz na VO cenu, podle očekávání mi ji neřekli, ale poslali tento e-mail:



Ať už je pravda kdekoliv, Petr Matoušek si na Twitteru zachrochtal blahem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat