neděle 8. prosince 2013

Mall.cz aneb jak nasrat desítky lidí

Mall letos přišel se zajímavou předvánoční kampaní - "Hřejivé Vánoce s dopravou zdarma". Svetry po Praze jsou opravdu hezké, výborný nápad, jen s lehce zavádějící informací. No, to je klasický reklamní trik, tak jsem se to snažil nějak přejít. Na Facebooku se jim ale mezitím povedl jiný majstrštyk.

Ještě k dopravě zdarma. Pokud e-shop jako největší tahák své obrovské kampaně komunikuje dopravu zdarma, pak bych čekal, že bude na vše. Nebo alespoň třeba nad 299 Kč. Ale doprava zdarma nad 1000 Kč? Copak to je nějaká konkurenční výhoda? Dopravu zdarma nad určitou částku má každý druhý e-shop, navíc 1000 Kč není zase tak málo. Škoda, že na svetrech se to třeba nedozvíte, ale s tím asi tak nějak Mall počítá. Zavádějící reklama.

Co se Mallu opravdu "podařilo", je kampaň na likvidaci skladových zásob. Vůbec se neostýchá k tomu přidat reklamní slogan "Prodáváme, za kolik jsme nakoupili." Nevím, zda si myslí, že jejich zákazníci jsou hlupáci, tímto se je ale z nich pokusili udělat. Podle reakcí na Facebooku ale zákazníci přeci jen takoví hlupáci nejsou.




Chtěl jsem vybrat to nejzajímavější, ale nakonec jsem to sem hodil všechno. Mluví to samo za sebe.




A ještě taková drobnost, kterou jsem při dlouhé nedělní chvíli objevil :)


Žádné komentáře:

Okomentovat